ponedeljek, 2. april 2012

žrebanje

je potekalo primitivno, kot nam velevajo časi v bodočnosti, saj gre vse nekam navzdol.. torej sem izkoristila kar ročno delo... in bonbonček dobi....

objava pod številko devet... prosim javi se mi na mail z naslovom... vsem, ki ste pokukale pod mojo objavo pa en topel pozdravček in več sreče prihodnjič, saj bodo še priložnosti..

3 komentarji:

  1. Jupi, jupi, ja, jupi, jupi, jupi, ja....

    Kolk sem pa jaz vesela. Hvala Didi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še enkrat se ti oglašam v zahvalo za prečudovit dišeč paketek. Hvala in lepe praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upam, da ti je všeč.. še vedno pa se čaka 100 član mojega bloga, ne pozabite.... nagradica še čaka... pa tud kako presenečenje za vse tiste, ki pridno spremljajo moje korake in komentirajo, pa tudi koga, ki bo delil povezavo do trgovinice in mogoče celo tistega, ki bo prvi uradno naročil preko spleta, za zdaj je bila to samo sodelavka in še ta je dala željo ustno, ena pa se je premislila ....

      Izbriši