ponedeljek, 23. april 2012

nove stvaritve pri nas

kozica Loti, ime ji je dala moja vnukinja Ema, je včeraj, v nedeljo 22. aprila spravila na svet svoja otročička, parček je... tako ustvarjanje narave je lepo, enkratno doživetje... najlepše pa je bilo gledati druge kozice, kako so ji pri tem pomagale, z besedami je to težko opisati... med drugim pa sem bila tudi čisto malo ustvarjalna...
po dolgem času sem dokončala še en strešnik s servetno tehniko...

6 komentarjev:

  1. Čudovit naraščaj imate pri vas :) .

    In strešnik mi je dan prav naredil sončen :) .



    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito!! Kozice so meni najbolj simpatična bitja, vedno imajo nasmešek na obrazu....

    OdgovoriIzbriši
  3. KRASNO! Oboje oz. vse troje. :)
    lp, nitty

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo kako so luštne kozice ..... in sončnice :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kok sta luštni!!!! Pa lepo ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši