torek, 20. marec 2012

bonbonček

do prvega aprila... objave tukaj spodaj štejejo... tudi 100 spremljevalec mojega bloga bo deležen presenečenja.. zato preveri, če si se pozabil postaviti v vrsto...
zakaj pa ravno prvega aprila... zame bo pomembna obletnica, že osma po vrsti, ko sem se odločila, da grem novemu življenju naproti, da se odločim za spremembe, korenite... zato praznujmo skupaj.. lahko pokukate tudi na mojo spletno trgovinico, mogoče poveste tudi naprej...

13 komentarjev:

  1. Se prva postavim v vrsto :) Fajna trgovinica, super izdelki, še posebaj vrečkice. Iglo pa obvladaš v nulo :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno draga Didi!

    Pusa i lijep pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem s teboj, saj z veseljem pokukam k tebi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam ti za obletnico. Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za obletnico in želim ti še veliko lepega in plodnega ustvarjanja :-))
    Tvojo trgovinico pa sem že opazila! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam Didi. Še veliko ustvarjalnih uspehov ti želim. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz ti želim veliko sreče na tvoji novi poti. Očitno je čas sprememb, očitno je čas, ko nas je več uspelo zbrati pogum in se podati v nekaj novega :) Čestitke za obletnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Da se pofočkam še jaz.
    Če je ško v redu do zdaj, verjemi, da bo šlo tudi naprej. Čestitam za pogum.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam.
    Z veseljem pokukakm na tvoj blog (samo v komentiranju sem pa bolj slaba)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke - vsaka sprememba za katero se odločimo je prava. In tvoja je očitno bila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke za obletnico in pogum za korenito spremembo v življenju, le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za obletnico in za vse uspešno izpeljane težke spremembe. Od tu gre samo še na bolje, a ne?
    Naša življenja so kot skoki s trampolinom - nižje kot se pogreznemo, višje nas potem odnese (pa potem spet dol pademo pa spet gor letimo::) )

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale blog vedno tako lepo diši po sivki,zato ga rada obiskujem.
    In seveda se postavljam v vrsto za cukerček.


    lp

    OdgovoriIzbriši