nedelja, 8. april 2012

izziv


moj izziv, pustil je malo grenak priokus, bilo naj bi prvo naročilo preko moje spletne strani, a žal mi gospa ni zaupala.. izbrana sem bila pri frendici, ki ima moje izdelke v prodaji... saj sem vesela - tako število izdelkov narediti ni mala šala.. pa še lepi morajo biti.. no in zdaj so tu, da jih postavim na ogled, kajti kmalu bodo odpotovali, manjka jim še pikica na i.. da jih zapakiram in opremim z etiketo..

10 komentarjev:

  1. To pa je bil zalogaj. Bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa ni bilo kar tako..predlagam, da si zdaj vzameš čas za izdelavo nečesa kar obožuješ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, res lep kup in verjamem, da si se pošteno nadelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito,veliko delo si opravila.
    Če odštejeva tisti grenak priokus,ti želim še veliko tako lepih in velikih naročil ;).


    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je en res velik , prelep kupček vrečkic! Super!!

    OdgovoriIzbriši
  6. BRAVO!!! to pa je bil izziv :) skupinsko slikco vseh 60ih je krasno videt!!
    pa ne pozabi povedat, da so gospe bili bolj všeč motivčki, ki jih je vidla v tisti trgovinci kot pa ti, ki jih je vidla v tvoji spletni trgovni ... v vsakem primeru ti je zaupala, zaupala je v tvoje delo!
    lp, nitty

    OdgovoriIzbriši
  7. oooooooooooo, tole pa je bil res podvig. čestitam za tako veliko naročilo. upam, da bo tudi nezaupanje izginilo ...
    kaj hočeš, časi so taki, si pa dokazala, da se zanesljiva!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo izgleda tale kupček. In še tako lepo si ga "položila" za fotografiranje. Bravo! Upam, da priokus grenkobe že izginja.
    Še veliko tako lepega ustvarjanja ti želim.

    OdgovoriIzbriši