torek, 9. julij 2013

nakupovalke

trio novih nakupovalk je našel pot do objektiva, je prevroče, pa se kar ne najde čas, no zjutraj pa mi je le uspelo jih ujeti... probleme sem imela z neti, pa potlej našla rešitev z gumbi, a kaj ko je zaloga spuhtela, kdo ve kam... bo treba mal nahrčkati tudi gumbke, mogoče jih pa kdo ne potrebuje tako hudo kot jaz..

8 komentarjev:

  1. Nakupovalke? Jaz si pod tem predstavljam torbe, tu pa mi izgledajo denarnice :)
    Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ja.. zvite so.. v žepu lahko nosiš listek, kaj moraš kupiti, pa tudi denar ne bo ušel...

      Izbriši
  2. Ja, zanimive so tele nakupovalke :-))
    Všeč so mi!

    OdgovoriIzbriši
  3. na tak način sem jih že videla, lepo se zložijo in zapnejo - vedno pospravljene in pripravljene :) tvoje so ČUDOVITE, Irna!!! z gumbki pride super, še malo bolj 'domač' izgled jim da, meni je zelo všeč!
    lp, nitty

    OdgovoriIzbriši
  4. Vedno pridejo prav, kajne. Prav čedkane so takole v triu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všečne so videti! Pa zelo lepo narejene... Bi si jih prav rada ogledala v živo. Koliko pa so velike - v zloženem in v razstavljenem stanju?

    OdgovoriIzbriši