petek, 1. julij 2011

vtisi z dopusta

od vseh novih krajev, kar sem videla, se mi je najbolj vtisnilo v spomin in srce polje neskončnih nasadov sivke, v tako velikem številu, v polnem cvetu je še nisem videla, da bi vam mogla pričarati omamni vonj toliko cvetov... žal se tega ne da... je treba v živo videti, podoživeti Provanso... naj bo dovolj samo ena slikca, vse ostalo si znate predstavljati... dopust se izteka, zdaj pa bo treba počati vzeti v roke delo, ustvarjanje.. lepo mi bodite..

7 komentarjev:

  1. Prekrasno, obožavam lavandu i vrećicu koja ispunjava mirisom moj ormar:)

    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Si kar mislim, kako krasno mora biti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgleda že na sliki :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Diši,diši. Malo sem jo celo povohala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam ju zasadila u svoj vrt ove godine. Sada radim ukrasne vrećice za ormar. Predivna je i kao biljka i fino miriši. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo, moralo je bit enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da si imela čudovit dopust!

    OdgovoriIzbriši