četrtek, 08. april 2010

kofetarske čestitke....


na moje veselje sem danes dokončala tri kofetarske čestitke, ena celo dišiiii... sem prilepila zrno kavice, da je primerno... prva se mi zdi nekam pusta, a primerna je za bolj resne osebe..

8 komentarjev:

  1. Tudi tele lepo dišijo :-)), krasne so

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri so super!!!Prav lepo skombinirane, prave kofetarske!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe so!!! Zdaj pa kar nadaljuj, ko si videla ,da gre :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Diši, do sem diši...jaz bi pa tako eno kavico. Vse kar mi preostane je, da gledam tvoje lepe čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav simaptične kofetarske čestitke! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jest bi tud eno kavico;)),super si jih skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  7. ha, kako so dobre :) take, pozitivno dišeče zabavne.

    OdgovoriIzbriši