petek, 12. februar 2010

10. februar v naše življenje je prišla Ajda...



ta dan je bil srečen dan, zjutraj 4:53 se je rodila moja druga vnučica Ajda... imela sem občutek, da bo fantek... a sedaj so na razpolago zgleda samo punce... komaj čakam da jo grem pogledat, žal sem 100 km daleč in še tako vreme nas spremlja te dni, a bom dočakala....

naredila sem tudi dve čestitki, tko čisto na uho vam povem, da sem imela čestitko za fantka... zdaj pa sem morala na vrat na nos narediti nekaj rozastega...

so še vedno moji skromni začetki, zato bodite s kritiko prizanesljivi, lep topel objemček vsakomur, ki zaide na mojo stran... kasneje ko dobim kako lepo slikco od moje vnučice pa pripopam še slikco (obljuba izpolnjena...)

14 komentarjev:

  1. Iskrene iskrene čestitke za vašo pikico in vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za vnučko!Prav lepo čestitko si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskrene čestitke! Sem zelo vesela za vašo srečo! Glede čestitk pa je meni lepša desna. Vsekakor je zelo lepa tudi čestitka na levi strani, ampak tisti "baby" bi jaz spremenila v Ajda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta mi všeč. Malo bolj tista nežno roza :)

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo, čestitke, čestitke... in veliko lepih uric in smeha in sončka... vsega lepega.

    čestitki sta obe lepi... desna pa morda res malo bolj nežna.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo, čestitke babi ( kako lepo to zveni, a ne)
    objemček za Ajdo
    - tudi jaz bi Baby spremenila v AJDA

    OdgovoriIzbriši
  7. kot sem ti že rekla, vse čestitke za vnučko in super lepe voščilnice si naredila!!!

    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam!

    Mimo grede, pofočkala sem te :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Še enkrat čestitke, babi!
    Čestitki sta pa obe simpatični... vsaka po svoje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke za veliko lepotičko in obe mali papirni lepotički! Pa seveda čestitke za ponovni naziv babi!!! Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Aja pa tud čestitke so lepe.:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke babici!

    Kaka lepotička je.

    Čestitke pa so tudi zelo lepe ;)

    OdgovoriIzbriši